loading...
احساسات
وحید ارومیه بازدید : 29 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (8)

 

8 سال بیشتر نداشتم یه روز معلم کلاس دوم مون آقای فتحی ( خیلی خوب ولی خشن بود ) تو کلاس از پرنده و پرواز حرف میزد ، بچه بودم خوب نمیفهمیدم چی میگه اصلا پرنده و پرواز یعنی چی .............

آقای فتحی گفت هواپیما هم مثل پرنده است تو آسمون حرکت میکنه به حرکت اون تو آسمون پرواز میگن .  پرواز ......................

ظهر تو خونه به بابام گفتم پرواز چیه ؟

بابام برام اول شکل هواپیما رو کشید بعد پرواز رو تو ضیح داد ، تو عمق صحبتهای بابام فهمیدم که پرنده و هواپیما تو آسمونها حرکت میکنند .

قبلا ها شنیده بودم خدا تو اسموناست پشت ابرا ، اون بالاها تو دلم گفتم خوش به حال هواپیما ، خوش به حال پرنده ها ، چون اون بالا خدارو میبینند ولی ....................

عاشق پرواز شدم - پرواز

هیچوقت مثل بچه های دیگه نخواستم بزرگتر که خلبان بشم ، ولی دوست داشتم همیشه پرواز کنم ، برم اون بالا بالاها پشت ابرا برسم ، خدا رو اونجا ببینم ..............

راستی خدا پشت ابرا بود ؟

نه اینجا تو دل همه است بعضی ها پشت ابر دلشون قایمش کردن که نبینند ، بعضی ها هم آسمون دلشون اینقد آفتابیه که همیشه میبینندش

 

 

 

http:///images/64499514984543404633.jpgوحیددددددددددددددددد

ای خداااااااااااااااااااا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اسماهيل در تاریخ 1392/11/06 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش
كجايي منو فراموش نكن هميشه تو يادتم درسته نميتونم ببينمت ولي هميشه تو قلبم حفظت ميكنم داداش كجايي به وبلاگ منم سر بزن ممنون ميشم شکلک
پاسخ : نیمی از یادت را به تمام دنیا نخواهم داد ٰ بی آنکه بخواهم به یادم باشی

این نظر توسط پادشاه اشك در تاریخ 1392/09/10 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

بهترين وبي كه تاحالا ديدم عاليييييييييييييي بودشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نظر لطفتونه ممنون از اینکه این بنده حقیر رو قابل دونستید و به وب من سری زدید

این نظر توسط فافا در تاریخ 1392/09/07 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی متن خیلی خوب بود هم صادقانه بود همعارفان ودلیلی که دوست داشتنی ترشمیکرد حسی که تو داریشکلک
پاسخ : ابجی دکتر عزیزم باور کن همه اینا احساسات درونمه ایشالله با کمک شماها بتونم بهتر بنویسم

این نظر توسط فافا در تاریخ 1392/09/07 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

داداشی عالی بود پراز احساس پاک وصادقانه بهترین متنی بود که واقعا با درک نوشته شده بود
پاسخ : ممنون فافای عزیزم لطف شما دوستان رو هیچ وقت فراموش نمیکنم

این نظر توسط مانی در تاریخ 1392/09/07 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

سلام وحید یکم روی متنات کار کن بی سواد اونجا نگفتم که آبرو داری کنم شکلک ادمو میبرو تو حس یهو میکشی بیرون در ضمن متنای که مینویسی یه دور بخون همش غلط املایی داره همین باعث میشه رو خواننده تاثیر منفی بذاره.شکلک
دوستارت عباس شکلک
پاسخ : چشم داداش من حتما این بار دقت میکنم

این نظر توسط مانی در تاریخ 1392/09/07 و 10:15 دقیقه ارسال شده است

سلام وحید جان
بهت تبریک میگم بابت این سایت جدیدت همه متن هات رو خوندم فکر و نظرت و عیده هات خیلی خوبه ادامه بده منتظر کارای بعدیت هستمشکلکتو تنهاییات با خدا ما رو هم یاد کن شکلک
دوستارت مانی شکلک
پاسخ : ای خدااااااااااااااااااااااااااااااا راستی کار بعدیمو میخام در مورد قلیون بنویسم خوبه

این نظر توسط evil21 در تاریخ 1392/09/07 و 7:56 دقیقه ارسال شده است

سلام داش وحید خوبی
چه خبرا
وبت خوشگله
مطالبشو هم زیاد کن
یه سری به وب منم بزن شکلکhttp://evil21.blogdehi.com
پاسخ : سلام داریوش عزیز ممنون نظر لطفته حتما این کار رو میکنم

این نظر توسط اسماعیل در تاریخ 1392/09/06 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

عالیه دادا خیلی حس زیبایی تو کار آوردی راستی خدااااااااااا اونجا بود شکلک
پاسخ : داداش اره خدا همه جاست کافیست درکش کنی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 133
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 221
  • بازدید کلی : 2,724