loading...
احساسات
وحید ارومیه بازدید : 18 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (9)

       ای خداااااااااااااااااااااا با تو بودم ولی تو را  نمیدیدم .  در کنارم بودی احساست نمیکردم........... احساست نکردم چوننمیشناختمت. دوست خوب من مرا خواندی .  دعوتم کردی . کمک کردی مرا . ارشاد نمودی کجا بودم که ندیدم و .......

اری ندیدمت و احساسم را به رویت بستم و اینچنین تنها موندم ای کاش تنهاییم را با افریده هایت تقسیم نمیکردم . بر میگشتم به اصل خویش همانا دور مانده بودم از اصل خویش ...........

دوست داشتن را ، عشق را از دوستان و افریده های تو طلب کردم در حالی که اب در کوزه بود و من به صحرا زده بودم. اری خداوندا تو را ندیدم.......

ولی اکنون خوشبختم چون در کلبه تنهایی خودم در گوشه خلوتم کسی را دارم که تو در عرش عظیمت انرا نداری ......... اری خوشبختم و از این خوشبختی خورسند......

تورا دارم تویی که خود جون تونداری .......

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زیبا در تاریخ 1392/11/03 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

خدیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فقط ی چیزی ازت میخوام ......این داداش وحیدمو ب تو سپردم شکلک
پاسخ : زیبای نازم ابجی خوبم همین خدا تو رو برای من معرفی کرد تا خوبی رو بشناسم و به نعمتهای خوبش مثل تو ایمان بیارم

این نظر توسط نگین19 در تاریخ 1392/10/28 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

وقتی این متنو خوندم ی حال عجیبی بهم دس داد که نمیتونم توصیفش کنم قدرت بیانشو ندارم
پاسخ : ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوای دردام یار تنهایی هام دوست شبهای بی کسیم خدا

این نظر توسط عسل12 در تاریخ 1392/09/12 و 6:11 دقیقه ارسال شده است

تمام مطالب رو خوندم عالی بود موفق وپیروز و خوشبخت باشی

این نظر توسط خخخخ در تاریخ 1392/09/05 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

شکلک نامرد
پاسخ : ممنون از لطف شما

این نظر توسط arezoo در تاریخ 1392/09/03 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

تمام غصه های دنیا رو میشه با یه جمله تحمل کرد:
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااایا
میدانم که میبینی
شکلک
پاسخ : ارزوی مهربان بودن و احساس خدا در کنار هرکس بزرگترین نعمته پس بایاد اون همیشه در کنارش باشیم

این نظر توسط خاطره در تاریخ 1392/09/03 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

افرین داداشیشکلک
پاسخ : لطف داری ابجی خاطره خوبم به خدا توکل کن شرمنده نمیشی

این نظر توسط siyavash در تاریخ 1392/09/03 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط اسماعیل در تاریخ 1392/09/03 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

عالی بود داداش مثل همیشه گل کاشتی دمت گرمشکلکشکلک
پاسخ : اسی غواص داداش عزیزم به نظرات تو نیاز دارم بیشتر کمکم کن

این نظر توسط سحر در تاریخ 1392/09/03 و 12:42 دقیقه ارسال شده است

عالیه داداشم کاش منم اون نقطه زندگیمو پیدا کنم و بتونم خدارو تو لحظه لحظه زندگیم داشته باشمو حس کنم کنارمه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 133
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 194
  • بازدید کلی : 2,697