loading...
احساسات
وحید ارومیه بازدید : 21 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (4)

 

تنهایی را بلندترین شاخه درخت خوب مبفهمد !

   انگار هرچه بزرگتر میشویم تنهاتر میشویم ................

راستی خداااااااااااا از بزرگی بزرگی تنهاست یا از تنهایی بزرگ ؟!!!!

 

                                                       وحیدددددد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زیبا در تاریخ 1392/11/03 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

گفتم خدایا از همه دلگیرم !
گفت حتی من ؟
گفتم نگران روزیم !
گفت آن با من
گفتم خیلی تنهاییم ؟
گفت تنها تر از من ؟
گفتم درون قلبم خالیست !
گفت پرش کن از عشق من !
گفتم دست نیاز دارم ؟
گفت بگیر دست من !
گفتم از تو خیلی دارم؟
گفت من از تو نه !
گفتم آخر چگونه آرام گیرم ؟
گفت با یاد من !
گفتم با این همه مشکل چ کنم ؟
گفت توکل کن ب من !
گفتم خدایاااااااااااااااااااااااااااااا
چرا انقدر میگویی من ؟
گفت چون من از تو هستم و تو از من !!!
پاسخ : به خدا زیبا جان خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم خیلی واقعا مثل خودت زیباست

این نظر توسط عسل12 در تاریخ 1392/09/12 و 6:00 دقیقه ارسال شده است

وحید جان خیلی خوبه که ادم تنهاییشو با خدا تقسیم کنه یادت باشه هرگز تنها نیستی چون خدارا داری

این نظر توسط آهو1 در تاریخ 1392/09/10 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

به نظر من ادم از تنهایی به بزرگی نمیرسه واز بزرگی به تنهایی.تنهایی خاصه خداستشکلک
پاسخ : آهو جان تنهايي از اول زندگيم بامن بوده الانم سخته ازيش جدا شم ميخام خيلي هم تلاش كردم ولي

این نظر توسط افسانه در تاریخ 1392/09/07 و 8:31 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم...خوب بود گلم....بهترم میشه وبلاگت...باز بنویس گلم...
پاسخ : سلام ابجی خوشکلم ممنون از لطفت ایشالله با کمک شماها


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 133
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 195
  • بازدید کلی : 2,698