loading...
احساسات
وحید ارومیه بازدید : 23 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (5)

پدرم رفت و جای جای خانه هنوز پر از یاد اوست یادش هنوز باقیست .

  نگاه اورا میبینم، آری نگاهش هست . . . چشمانش هموز بردیدگانم دوخته و میخواهد بگوید ولی چه ..... ( نگفت و رفت )

چهره خسته و تکیده اش را میبینم همیشه در مقابل دیدگانم هست ، چهره ای که از زحمت سالیان دراز کار و تلاش برای سربلندی وحید ، جز پیری و افتادگی چیزی ازش نمانده، اری در دور دست نظرم چهره اورا میبینم ...........

یاد گرمای بغل کردن او میافتم، یاد دلداری دانهایش ، یاد لحطه ای که پس از شکستم ، احساس تنهاییم را باخود تقسیم کردو در پس ارام کردن دل شکسته ام بر نیامد . کاش یک لحظه صدای نفسش باز آید !!!!!!!

کاش بود و من هم بوسه ای بر رخ او .................

وحید صفرزاده - پنج شنبه هفتم آذر 92

در این شب جمعه ، میگویم روحش شاد

وحیدم و وحید بودنم را مدیون نفس ها و زحمات او هستم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زیبا در تاریخ 1392/11/03 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

همیشه یادمون دادن بابا نان داد .....
ولی غافل از اینکه بابا برای نان جان داد ........

وحید جان میدونم هیچکس جای خالی بابا رو پر نمیکنه اونم برای ی مرد ک با رفتن باباش پشتش خالی میشه ولی تقدیر خداوند همین بوده
خدا رحمتش کنه
پاسخ : بابا نان داد .......
بابا برای بودن من نفس داد ....
بابا برای خوشبختی من جان داد...
بابا

این نظر توسط رکسانه در تاریخ 1392/09/16 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

تسلیت میگم روحش شادشکلک
داداش کم اشک مارو دربیار خیلی خوب احساستو مینویسی ولی کاش طولانی تر بود
پاسخ : ممنون ركسانا جان چشم بيشتر روش كار ميكنم

این نظر توسط Maryam60 در تاریخ 1392/09/12 و 2:20 دقیقه ارسال شده است

من شاید حستو درک نکتن ولی خودتو...شکلک

این نظر توسط آهو1 در تاریخ 1392/09/10 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

همین که اصلیتمونو فراموش نکنیم قدر محبت وارزشش رابدونیم یعنی خیلیه-مردی داداششکلک
پاسخ : هركس كو دور مانئ از اصل خويش باز جويد روزگار وصل خويش

این نظر توسط پادشاه اشك در تاریخ 1392/09/10 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

ايوال عالي بودولي واسه من برعكسه به جاي پدرم مادرمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : من مادرم که جای خود دارد و همیشه برام عزیزه ولی شبای جمعه با یاد بابام به خواب میرم پدر برا من با اینکه نیست ولی هرجا که مینگرم رخ زیبایش را میبینم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 133
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 269
  • بازدید کلی : 2,772